3 hästar senare + spöregn..

Nu har jag precis kommit hem efter att ridit hit alla hästarna. Kan ju säga att regnet öste ner under tiden jag tog hem dem! Men det gick bra i alla fall och alla 3 skötte sig riktigt duktigt. Red först hem Carisma och hon tyckte väll att det va hemskt att gå i regn, mkt blåst och läskiga saker runt omkring. Säger bara att det är tur man har bra balans för red barbacka och hon hoppade till ett antal gånger.
När jag väl hade kommit hem med Carisma så var det bara att åka tbx och sätta sig på våran lilla shettis och ta Passi i grimma och grimskaft jämte. Va sjutk kul, trava på som aldrig förr gjorde dem och tyckte det var jätte roligt att springa i regnet. Tror pappa fick film eller bild på de så ni kan se :)

Här är en liten bild på dagens outfit :)

Ridbyxor - Equiline Boston
Ridsockar - Kingsland
Piké - Spooks
Fleecetröja - Kingsland
Regnjacka - Ringhals



Någon som vill få sin hjälm blingad? (har blingat den på bilden) Jag gör det för 200kr (då ingår även kristallerna) Du kan få i vilka färger du vill och du bestämmer hur du vill ha det! :) Mejla [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0