Beställning #1

Sådär nu har jag precis gjort en första beställning på saker som verkligen behövs till Carisma och Passi. Usch det gör så ont i plånboken varje gång jag köper saker, men detta är verkligen behövligt och troligtvis betalar mamma detta.. Men för att minska trycket i plånkan ibland så säljer jag ju av ganska mycket saker som jag inte använder. Så jag tycker att alla ska ta en titt i min kategori Bloppis! :) Bla. säljer jag mina 3torn stövlar!

I alla fall så kommer detta dyka upp hemma om 1vecka eller 2 eller 3... Vart ju 10-21 dagar väntetid på transportskydden :( Dem som behövs mest nästan, ska ju iväg på "massa" tävlingar nu -.-


En flughuva till passi i strl COB



Flugtäcke till Carisma



Transportskydden på bilden, älskar färgen!



Matchande flughuva till flugtäcket. Förhoppningsvis håller det, Carisma lyckas alltid ta sönder dem -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0