H-Stad

Ursäkta för den sämre uppdateringen men igår så åkte jag och min pojkvän till hans syster i Halmstad för Slatte-fest! För er som inte vet vad slatte-fest är så är det så att min pojkväns syster gifte sig för ca 3-4veckor sedan och dem fick mängder med sprit,vin, öl, cider osv. Så då bestämde dem sig för att ha en slatte-fest med all dricka som blev över för att nära och kära ska kunna dricka upp de ;) Så i fredags så var det fest alltså och det var sjukt kul!

Igår så var det bakis dag, vi sov ju över där för ingen av oss var körbara hem :) Vi gick upp runt 10 och blev bjudna på nybakade scones, jordgubbar osv, sjukt gott vill jag lova! Sen bestämde vi oss för att gå på stan lite baraför att få frisk luft och ha kul :) Så det blev lite mini-shopping för min del och även min pojkväns del också.

Jag köpte:
* Chinos
* Sockar
* Nyåks klocka som man kan designa själv



På bilden finns även lite utav veckans andra inköp.
* Hilfiger piké
* Berlock från Pearls for girls
* Samt hålet i örat då :)
* Köpte även en liten mini present till min mamma för att hon kör runt mig mkt osv. Har den inte på bild än men det är enkelt fixat!

Nu ska jag strax iväg och rida hem mina 3 små hästar. Dem har vart på "bete" hos mamma kompis här i närheten men nu ska dem få komma hem pga att en tjej som har sin 1-åring i samma hage klagar på att min häst har skor bak... Seriöst, hennes häst är den som går bäst ihop med mina hästar? Men hon är känd för att vara bitter-f*tta. Kan inte skriva hennes namn för hon är en välkänd tjej som säljer, rider till och tävlar upp andras hästar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0