Robotberget

Har en del grejer som jag beställt och väntar spänt på att få!
- Delaval klippmaskin, borde komma idag eller imorgon
- Equipe stigbyglar, borde komma om 1-2veckor
- Veredus ridsockar, borde komma om 1-2 veckor också
- Amigo Horseware flugtäcke, borde komma nästa vecka senast..
- Amigo Horseware flughuva, kommer tsm med täcket
- Catago flughuva, kommer tsm med täcket
- Lite klippmaskin till känsliga områden, så som öron, huvud osv
- Amigo Horseware transportskydd
- Magic Brush-set, Hööks
- Spö, Hööks
- Skärp, Hööks
- 2 filtar att ha till vinter när jag rider fram
, Hööks

En hel del alltså... men det går såå segt men iof så tror jag att det från hööks har kommit nu så får hämta ut det bara:) Lite tråkigt att behöva vänta på det jag behöver allra mest bara..


Kommentarer
Postat av: sonntags, en hästblogg

den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

2011-07-29 @ 13:12:41
URL: http://sonntags.blogg.se/
Postat av: emelie

Ridsockorna var jättesnygga :D

2011-09-09 @ 10:41:47
URL: http://teamemelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0