Ursäkta..

För dålig uppdatering! Har haft en hel del att göra så därför har jag inte haft tid att sitta vid datorn. Igentligen har jag massa att göra idag och hinner därför inte sitta här men tänkte slänga in ett litet inlägg:)

Ska ju iväg och tävla imorgon är meningen men kanske får stryka mig ifrån 1.10 för imorgon kommer det en liten familj som ska prov rida passi :) Håller tummarna för att det kommer att gå bra, vill verkligen få sålt henne nu. Det är synd att hon ska stå här när jag inte har intresset för att hålla igång henne. Hon är ju en jätte fin ponny med framtiden för sig men jag har inte lust eller ork för att ta fram henne för det. Sen så är jag ju för gammal för att tävla i avd A och det är ju det jag vill tävla henne i. Annars får jag mäta upp henne till stor häst och det känns ju onödigt då få 80-90 tävlingar har omhoppning (ja nivån för Passi just nu är 80-90 i och med att jag inte har igång henne fullt ut) så hoppas att den här tjejen passar med Passi :)





Så idag blir det ett schema för min del, detta ska göras:

Rida ut på bägge hästarna
Tvätta bägge hästarna
Skulle klippt bägge men har ingen klippmaskin för tillfället
Frisera bägge
Putsa all utrustning
Packa det som ska med imorgon
Städa ur transporten
Kanske ska åka och köpa hinder

Så det blir en del som ska hinnas med att göra idag. Nu beger jag mig ut i stallet för att börja :)
Förövrigt håller jag tummarna för alla er som tävlar i varbergs hoppet denna helgen, det är absolut den roligaste tävlingen på hela året (tyckte jag iaf när det va aktuellt för mig)så hoppas vädret håller i sig för er, och mig i Halmstad :D




Jag och min pojkvän inför hans systers bröllop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0