You're Gonna Go Far...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har lite "skrivtorka" men är ju inte ute efter den bästa uppdateringen eller den största bloggen. Vill bara vara mig själv :) Jag gör det jag vill och lever dagen som om det vorre den sista, därav blogguppdateringen för den är inte prio-1.

I alla fall i hästväg så händer detta:

* Idag- Rida ut
* fredag- Klippa carisma och passi samt rida
* Lördag- Rida båda
* Söndag- Longera bägge
* Måndag- Dressyr träning för Jörgen Larsson, måste få lite tips och råd samt be om hans åsikt om vi ska sälja Carisma som dressyr häst.
_______________________________________

Annars är detta det som händer resten av veckan:
Idag ska jag gå på stan med min underbara pojkvän
Imorgon vet jag inte helt 100 än så det får vänta :)
På lördag är det kalas för min pojkväns Mormor och sen är det lite ferre och därefter PETTER, gott lir!!
På söndag blir det kanske Gekås, måste köpa lite bra att ha saker. Kommer påbörja ett secret projekt också som kommer visas i bloggen lite små snuttar och sen när det är klart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0