Back on Track?

Tänkte ta och försöka börja uppdatera här igen, men om jag lyckas är en annan del..
Iaf tänkte jag ta och berätta lite om vad som har hänt under tiden jag varit "borta". Jag har sedan den 22 Augusti börjat plugga webbdesign och matte A, (lika bra att läsa upp matten med en gång) har ju läst WD i 2 veckor nu så ska skicka in 2a inlämningsuppgiften idag :) Läser på distans när det gäller WD(webbdesign) och matten är på flex så jag kan va där lite när jag vill - Vilket passar mig utmärkt!
Sen har jag nätshoppat en hel del och mer blir det.. Usch får sluta spendera så mkt! Men sitter man vid datan (pluggar) så mycket som jag gör så tycker man att man förtjänar att få klicka hem lite fina saker till sist... (A) Så blir ett litet inlägg om det senare om vad jag köpt osv. Det är alltid intressant ^.^

För övrigt så är jag även timanstäld inom kommunen på Handikappsomsorgen, har jobbat hittills bara 2 gånger men kan säga att första dagen var ett 14 timmars pass!? Så gick in hårt ;) Men kul är det och mycket lärorikt :)

Inom hästdelen så står det helt still just nu. Rider inte utan bara är ute och borstar och gör det dagliga. Carisma har mugg och dessutom har jag ingenstans att rida :( Är ingen skogsmulle så rider bara ut ibland när jag verkligen känner att jag vill rida.. Men nu i slutet av denna månaden tror ja att vi kommer stalla in Carisma i ett stall i närheten av där jag bor så jag får tillgång till ridhus, paddock mm :) Då blir det att sätta igång rijält med ridningen igen :)

Nähä nu måste jag fortsätta plugga, har stor inlämningsuppgift som ska vara inne innan kl 12, visst många timmar dit MEN mycket plugg :O Ska ju koda min egna hemsida ;)

Stay real, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0