$

Bestälde nyss hem ett par ridskor och ett waterford bett. Har ju hört mkt gott om waterford bett och tänkte att jag skulle ta och testa det på Carisma :) Och ridskor har varit ett måste länge men har bara inte orkat köpa.. Ganska tråkigt att lägga pengar på ridskor tycker jag :p

Dessa ridskorna fast i brunt är det + bettet :)




Annars har det inte hänt så mkt idag, har suttit i telefon hela dagen känns det som. Har pratat med lärare angående webbdesignen eftersom en utav dem vill jag ska komplettera uppgifterna, men hur f*n ska jag kunna göra det när det dom vill jag ska komplettera redan finns där? Idiot, det är faktist en fördel om man kan det man jobbar med. Så fortsättning följer imorgon hur det blir med webbdesignen, om jag ska slutföra det nu eller fortsätta.

Sen har jag även fixat så jag har en manege att rida i, härligt! :) Ser fram emot att sätta igång träningen helt nu igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0