Fullt upp

Har haft fullt upp sen i fredags då mina päron åkte till Portugal, vilket resulterar till att jag ska ta hand om allt. Detta har varit dagsrutinerna hittillis:

07.30-08.00- Ge hästarna mat samt gå ut med hundarna
Efter det är det inga spec tider men tar ut hästarna iaf runt 10 och passar även på att gå ut med hundarna igen för att leka lite. Sen är det diska, tvätta, laga mat, fixa ute i stallet, gå ut med hundarna i mellan åt samt gå en längre promenad (när jag hämtar posten så brukar hundarna få gå med och det blir oftast deras promenad då det är en bra bit), plugga matte samt webbdesign, ta in hästarna, sen har all ledig tid gått till att fixa ute i sadelkammaren samt hjälpa robin att fixa ett rum. Sen är det såklart mer saker som ska fixas där i mellan :) Men jag trivs iaf med att ha saker att göra hela tiden för då stressar jag mindre eftersom jag inte behöver tänka på en massa onödiga saker som gör att jag blir stressad.

Om cirka 2 veckor kommer det att hända en riktigt rolig grej, anser jag iaf, och är super taggad! Mer om det får ni veta då ;)

Förövrigt har jag funderingar på att stalla in Carisma i ett stall i närheten så jag får mycket bättre tillgång till ridhus, paddock mm. Men vill försöka få ihop en hyfsad stadig ekonomi så jag kan betala det själv isf, ingen som har ett jobb i bakfickan att ge? ;)

Väntar spänt på posten varje dag nu för vill att Akton-padden ska komma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0