Händer och fötter :3

Idag kom mina efterlängtade Animo nuit ridbyxor! :D Äntligen säger jag^^ Såg även igår att charlies hade fått in dem nya modellerna från Animo, funderingar direkt på om jag ska skicka efter ett par? Men dock gillade jag inte modellerna så mkt.. Så blir nog inte än på ett tag, dem får gärna hinna släppa en till kollektion :)





Så nu är ridbyxor-garderoben utökad lite till, mer ska det väl bli - Om ett tag, bra tag (känner jag mig rätt blir det väll om 2 veckor?). ") Ps. Tänk inte på min obäddade säng, har man hundar som är retard måste man bädda nytt varje dag och precis innan jag tog bilden hade dem stökat loss -.-



Har ett till par Equiline ridbyxor också men dom är i tvätten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0