Kungsbacka + Lamborghini

I söndags så var det dags för min pojkvän att använda sin present som han fått av mig i 18-års present. Nämligen att få köra Lamborghini ^^ Vi startade med att åka till kungsmässan först för att kolla i affärer och äta. Jag var inte ute efter någon shopping men min pojkvän köpte med sig lite t-shirtar och en tröja :)
Vi hade det riktigt mysigt på kungsmässan så därför avslutade vi med ett mindre "mysigt" mål från mcdonalds, vi åt varsin Chicken något, ni vet den nya/gamla? :) haha

Här är en bild på uppfärden ;)


När klockan blev 5 var det dags att sätta sig i bilen igen och köra mot Liveit's mötesplats. Väl framme mötes vi av 5 bilar som var fulla av människor och vi misstänke att dem skulle köra Lambo/ferrari innan oss. Så vi parkerade och väntade på att bilarna skulle komma tbx efter sina turer. när dem väl kom tänkte jag direkt- En sån ska jag ha innan jag dör! :O Älskar ju lamborghini sen långt innan, men har aldrig stått så nära en eller suttit i en...



Efter att ha väntat i ca 20min kommer lambon tbx igen efter att vart ute på 2-3 turer och ut kommer killen som ska visa min pojkvän hur man kör den osv. Och då säger han såhär: "Jag har en glad eller tråkig nyhet, det beror på dig" då tänkte nog vi båda, "WHAAAT, ska han inte få köra som han lika mkt kanske?" men då sa han att ´Robin skulle få köra till Landvetter flyplats och tanka lambon samt köra motorväg osv. Detta gjorde att han fick köra 10min längre än han skulle fått göra igentligen, snacka om lycka? :) Så under tiden han var iväg hann ferrarin va ute på 2 turer ;) När han väl kom tbx var det den bästa upplevelsen hittills i livet, då blev man glad :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0