Webbshopping in my ♥

När jag inte haft något att göra så har jag klickat hem lite saker från nätet, det senaste är det här:

Soft up stigbyglar- kommer runt den 25 september så fram tills dess... No stirrups!
Replay jeans - Mörka, se bild
Diesel Jeans - Ljusa med slitningar, se bild
Akton gel pad - Nu blir Carisma happy, me 2 ^^
Equiline schabrak - Ett mörkblått, alltså inte den färgen på bilden :)
Animo nuit ridbyxor - Letat som en galning efter dem och nu äntligen kommer dem nästa vecka! *dräägel* Sjukt snygga! Dessutom är dem inte den färgen på bilden utan lite ljusare blå, *MUUUUMMS*:)
Amigo jersey cooler - Matchande till transportskydden.
Klänning från H&M Conscious Collection- Blir till nyår eller ngt, den är så snygg så va tvungen att ha :p Blir perfekt till nyår asså! Som förövrigt ska spenderas i fjällen har jag bestämt :)


Hmm.. Ah det är nog det för tillfället och det ska inte ökas har jag bestämt! Alldelles för mkt pengar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0